sobota, 9 listopada 2013

#14 Przyjaźń?

Hej ♥
Dawno mnie tu nie było, ale chyba wiecie z jakich powodów-szkoła... Co słychać? U mnie nie za dobrze, ale to już standard chyba :) Nie mam teraz na nic czasu, ale postaram się w jak najszybszym czasie odwiedzić również wasze blogi.

"Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić..."
Ostatnio pomiędzy mną a moimi przyjaciółkami wszystko się psuje. Dlaczego? Sama nie wiem. Codziennie zadaje sobie to pytanie i nie umiem na nie odpowiedzieć. Wszystko było w porządku a teraz? W ogóle ich nie poznaje. Są innymi osobami. Nie takie je poznałam. Strasznie się zmieniły. Może ze mną jest coś nie tak? Wydaję mi się, że jestem od nich gorsza i w ogóle do nich nie pasuje. Czasami czuję się taka samotna, ale mam także trójkę przyjaciół, którzy mnie nie zawiedli jeszcze i zawsze mnie wspierają. 


Przyjaźń damsko-męska- czy to możliwe?
Co o tym myślicie? Wierzycie w to? Wiele osób nie, ale są też tacy, którzy w to wierzą i ja jestem właśnie taką osobą. Mam przyjaciela i nasza przyjaźń jest jak najbardziej prawdziwa. Jestem bardzo szczęśliwa, że mam jego i mogę polegać na nim w każdej sytuacji. 


Nigdy nie walcz o przyjaźń.. O prawdziwą nie musisz, o fałszywą nie warto
Są wśród nas również tacy, którzy są strasznie fałszywi. Miałam takie przyjaciółki, które okazały się dwulicowe. Nienawidzę takich osób i nikomu nie życzę takiej przyjaźni. Może też taką przeżyłyście? 


"Przyjaciel to osoba która mimo iż zna Twoje wady nadal Cię kocha"


"Przyjaciel to taki dziwny człowiek. Wszystko o Tobie wie, w szczegółach, a mimo to bardzo Cię lubi." 
"Przyjaciel to ten kto przychodzi, gdy inni wychodzą." 


Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.


                                                                                                                                             Duśka ♥

11 komentarzy:

  1. Każdy słowo "przyjaźń" określa innym terminem i jest dla niego innym odczuciem, a może również zobowiązaniem.
    Przyjaźń dwulicowa jest nieprzyjemną sytuacją,ale również niezłym ostrzeżeniem i pouczeniem w późniejszym życiu.
    To prawda, że o przyjaźń prawdziwą nie trzeba się starać, natomiast o fałszywą nie warto ! Najlepiej podjąć decyzję i być jej pewnym na 1000%.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjaźń to najwspanialsza rzecz jaka może być <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wierze w przyjazn damso-meską ;]
    mam takich dwoch przyszywanych braciszkow :)))
    a jednoczesnie jestem szczesliwą narzeczoną, wiec nie mozna powiedziec ze przyjazn do tamtych przerodzi sie w cos wiekszego ;p nie ma szans ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim jedynym i najlepszym przyjacielem jest mój chłopak. Moja przyjaciółka okazała się, ehh nie warto wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda , że się nie układa , ale może to jest tylko przejściowe ? Przyjaźnie się też z chłopakiem , rozumiemy się świetnie , jak rodzeństwo , często w szkole mówili ,że jesteśmy razem , ale to nie była prawda ;)
    Oby się wam ułożyło !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wierzę w przyjaźn damsko-męską :)
    Bardzo fajnee zdjęcia i post :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie byłam , aż tak przekonana do przyjaźni damsko - męskiej ;c
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ;p

    Obserwuję
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wieżę w przyjaźń damsko-męską .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :) Wulgarne komentarze będą usuwane. Jeśli mnie zaobserwujesz- odwdzięczę się!