piątek, 1 listopada 2013

#13 Halloween

Hej ♥
Na początku chciałam przeprosić za długą nie obecność, ale ten tydzień był okropny, sprawdzian za sprawdzianem. Na szczęście jest weekend i mogę trochę odpocząć, choć kolejny tydzień również zapowiada się ciężki. 
Wczoraj w naszej szkole obchodziliśmy święto Halloween. Było bardzo fajnie tylko szkoda,że nie można było się przebrać, ponieważ jakiś polityk z naszego miasta zabronił tego. Nie mam pojęcia dlaczego. Niby to nie jest święto chrześcijańskie i katolicy nie powinni obchodzić tego święta. A wy co o tym myślicie? Wydaję mi się, że to nie jest nic złego i można spędzić Halloween bardzo zabawnie w gronie przyjaciół i znajomych, no ale w Polsce się tego nie obchodzi, choć zdarzają się takie osoby. Może ktoś z Was? :)
A w szkole od środy pomagałyśmy pani ozdabiać ciasteczka, babeczki i dekorowałyśmy korytarz. Mieliśmy dużo różnych słodkości *.* Mam dla Was również kilka zdjęć z tego dnia: 






















Obchodzicie też to święto w szkole? :) 
                                                                                                                                                    Duśka ♥

12 komentarzy:

  1. nie lubie halloween ale te ozdoby ze zdjec wyglądają swietnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ozdoby ;D Ciastka aż smaka narobiły ;>
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas w szkole normalnie się przebierali itd. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas mogli się normalnie przebierać w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te dynie ;)))) a te słodkości mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jakość zdjęć *-* Jakim aparatem robisz zdj?:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjecia,ja obchodzę Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My w szkole nie obchodzimy i ja ogółem też ;) Ale słodkości <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo babeczki !!!;p
    u nas niestety nie obchodzi się Halloween :/

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute post!!
    great art! must praise!.........:)
    very glad to see this creativity!.......<3 <3

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :) Wulgarne komentarze będą usuwane. Jeśli mnie zaobserwujesz- odwdzięczę się!